همسرم همسفر زندگیم

ازدواج وعشق

همسرم همسفر زندگیم

ازدواج وعشق

همسرم همسفر زندگیم

به نام خدا وبه یادخدا...
اولا ممنون از هرکسی که وبمو مشاهده میکنه چ نظربذاره چ نذاره...دوما این متون ی سری دلنوشته واحساسات شخصیه فقط وفقط هدیه وی جورقدردانی ازشوهرمه...همین

طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۵ ب.ظ

شناخت تو توسختیا

                                 به نام خدا

امروز پنجشنبه عیدقربان ودوم مهرماه سال نودوچهاره وعلاوه براین روزی بود که من آزمون دان دو داشتم...

باهرسختی بود تومریضی وکم پولی واوضاع ی کم قروقاطیه ما دوهفته به آزمون تمرین کردیم وامروزم به همراه همسرگلم چن تادوستام رفتیم اصفهان همه سختیاومعطلیاش به کنار لااقل قبول شدن من میتونست ی مسکن واسه همه اینا باشه که اونم هیچ...البته من خوب کارکرده بودم ممتحنامنوردکردن.........

بگذریم امروزباهمه ی شادی وناراحتیش ی شناختازشمابهم دادکه میتونم توهرشرایطی باهروضعیتی به راحتی به مردخودم که ازکوه محکمترواز دیازپام آرام بخشتره تکیه کنم...واین ازهمه چیزبیشتربرام ارزش داره...

بلللللله آقا مرتضی اینجوریاس٬ماخیلی خاطرتومیخوایم نفس مراقب خودت باش...

  • فاطمه حقگو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی